Известие

Collapse
No announcement yet.

Вътрешен фейслифт и моторизация на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ако си и свикнал или си карал само дизели, може и да не ти прави впечатление тракането и лага.
    Но ако си карал и други коли, това е първото нещо което се забелязва.
    Поне на мен ми беше много неприятно.
    А собственика ми сподели числа от 10-11 литра градско.
    156 2.0TS

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение

      Иначе на мен ми се струва че правиш някакви разсъждения по "картинки", които са далече от реалността. Ако ги покараш тези коли, според мен бързо ще вземеш решение.

      Аз съм карал 2.4 и изобщо не бих го предпочел дори пред 2.0 спарк.

      Трака ужасно на място по светофарите и докато паркираш и маневерираш, а в движение има неприятен турболаг. Зимата не може да загрее, а разхода е много далече от "добър" .
      Колега, на тези твоите заключения, че 2ка 16в туин спарк е : безпроблемен спрямо jtd, мега бърз, икономичен, тих и еластичен, дори и заклетите алфисти от alfaowner ще ги заболи корема от смях

      Неведнъж съфорумци са разказвали смешни случки по бензиностанциите как поради тропащ вариатор (често срещано явление) спират алфата си с туинспарк мотор и момчето ги пита колко дизел да сипе

      Хиляди са темите за кюфкащи и неможещи да се изфорсират туинспаркове, клатещи обороти, изпосменени половината чаркове - ламбди, 1 торба свещи, дебитомери, бобини, кабели и проблема си е наличен. (за справка темата в раздел 147/156 с култово название "Сменям, сменям, а проблема си остава 48 страници). Още толкова теми за изтропали биелни и основни лагери, голям разход на масло, както и бутала излезли през блока.

      В твоята тема за проекто тунинга ти, две момчета от форума тестваха колко "бега" 145-ца QV срещу 156-ца 1,9 комби и резултата беше в полза на дизела. Дълбоко се съмнявам твоята да върви повече от QV в кондиция. Да, с газта го докарваш чисто финансово като разход колкото jtd, но до там.
      Alfa Romeo GT 1.9 16v

      Comment


      • #33
        Аз не казвам че 2.0 е най-най, просто сравнявам това, до което съм имал досег.

        Карал съм 2.4, имам 2.0 и не виждам НИТО ЕДНО предимство на дизела.
        Неприятен е за каране, неприятен е за слушане, гори повече от бензин на газ и още една торба дребни и не толкова дребни детайли (тежи на предницата, загрява бавно, бавна отзивчивост на подаване на газ.......)

        2.5 не съм карал, но от това което съм чел е много по-приятен мотор от твин спарка (с изключение на разхода) , а това значи че е 1000 пъти по-добър избор от дизела.

        П.С. моя вариатор не трака, ако не вярваш мога да ти направя клипче
        156 2.0TS

        Comment


        • #34
          Това със сипването на нафта на тракащия TS е любимият лаф на кюмюрджиите

          Има и един за заварения вариатор. Него що го пропускате?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Ако си и свикнал или си карал само дизели, може и да не ти прави впечатление тракането и лага.
            Но ако си карал и други коли, това е първото нещо което се забелязва.
            Поне на мен ми беше много неприятно.
            А собственика ми сподели числа от 10-11 литра градско.
            Ами карал съм доста коли и затова ти казвам че не може да вадиш заключения от един раздрънкан екземпляр. Шума си е като на всеки дизел и продължавам да не разбирал къде ти е турбо дупката, може би ако се опиташ да ускориш на 5 та от 50 км или на 4 та от 30.
            Тия 10-11 градско изобщо няма да ги коментирам, аз от както я имам тая кола, разхода в София винаги е бил в рамките на 8 - 8,5 литра.
            И ще ме прощават колегите но моето лично, повтарям лично мнение е че е смешно да си купиш голям и мощен бензинов мотор и да почнеш да го газифицираш щото не ти е по джоба да го караш
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #36
              Моето мнение пък е, че няма нищо странно, още по-малко - смешно в това да газифицираш мощен мотор.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Смешното е това, че хората газифицират мощните мотори не защото са загрижени за опазване на околната среда, а поради липсата на финанси да зареждат бензин. Ганьо се ръководи от принципа "На живота лекото, на хляба мекото". Като нямаш пари да поддържаш една кола, както и да я зареждаш с бензин, значи не е за теб и минаваш на нещо, което можеш да го издържиш финансово. Всичко трябва да е така направено, че винаги Ганьо да е на печалба. А според мен всеки трябва да се ръководи от принципите "Всяка жаба да си знае гьола" и "Всеки се простира според чергата".
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Смешното е това, че хората газифицират мощните мотори не защото са загрижени за опазване на околната среда, а поради липсата на финанси да зареждат бензин. Ганьо се ръководи от принципа "На живота лекото, на хляба мекото". Като нямаш пари да поддържаш една кола, както и да я зареждаш с бензин, значи не е за теб и минаваш на нещо, което можеш да го издържиш финансово. Всичко трябва да е така направено, че винаги Ганьо да е на печалба. А според мен всеки трябва да се ръководи от принципите "Всяка жаба да си знае гьола" и "Всеки се простира според чергата".
                  А защо възприемаш тезата, че всеки слага газ, защото не може да си позволи да кара на бензин?
                  Примерно аз ако мога да си позволя да я карам на бензин, но съм решил да карам на газ, защото искам да давам да кажем наполовина пари за гориво, това прави ли ме Ганьо?
                  Моето мнение е, че да караш на бензин, като може да караш на газ също си е Ганьовска работа. Стил - вижте ме колко пари имам и не ми дреме колко давам за бензин. Гъзар съм и мога да си го позволя. Нищо, че карам кошник на 20 години, напомнящ за себе си от 100 метра по скърцащата предница по принцип.
                  Точно тия Алфи не заслужават да се карат на бензин въобще. Взимаш ѝ живота, колкото и малко да е останал, свеждаш разходите до минимум и след 1-2-3 години ще е първа на финалната права към Надин. И това няма да е заради газта. Може би тази система ще е единственото в тази кола, което ще струва най-много и единственото, което ще искаш да си го вземеш преди да бъде погребана.
                  Не го мисля, ама ти следвам логиката просто.
                  Last edited by BO; d.m.y г., 13:47.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #39
                    Аз съм с 2.5 бензин и смея да твърдя че динамикта е супер във всички диапазони. Разхода е около 13 градско в София с нормално каране а не тип пенсионер.Обсужването е по-скъпо но съединителя пък е около 300 лева. Ако се комбинира и с газ май няма дизел който да стъпи на цената за гориво.
                    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                    Comment


                    • #40
                      От всички хора, които познавам и карат на газ съм си извадил извода, че до газифициране се стига по финансови причини. Факт. Не можеш да ме убедиш, че човек, който има пари да зарежда бензин ще газифицира колата си. Освен това бутилката на газовата или ти заема полезно място в багажника, или оставаш без резервна гума и се биеш по главата, когато трябва да я ползваш, но я няма.
                      П.С. Той и Уорън Бъфет използва метрото, за да стигне до работното си място, така че нищо не ме учудва.
                      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 13:56.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        От всички хора, които познавам и карат на газ съм си извадил извода, че до газифициране се стига по финансови причини. Факт. Не можеш да ме убедиш, че човек, който има пари да зарежда бензин ще газифицира колата си.
                        П.С. Той и Уорън Бъфет използва метрото, за да стигне до работното си място, така че нищо не ме учудва.
                        Аз лично нямам познат, който да кара кола по-мощна от 100кс на газ и да няма възможност да я кара на бензин.
                        Мисля... ами не мога да се сетя. Честно.
                        Имам познати само с много стари и евтини коли, каращи ги на газ от чисто икономическа гледна точка.
                        Значи имаш пари да дадеш 500лв за тъпи носачи, още толкова за съединител, ама ако караш на газ, значи не може да си позволиш колата. Страхотна логика.
                        Хората, които карат на газ от чисто икономическа гледна точка не могат никога да си позволят да мислят да дадат 500лв разход по колата.
                        Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                        Обсужването е по-скъпо но съединителя пък е около 300 лева. Ако се комбинира и с газ май няма дизел който да стъпи на цената за гориво.
                        Съвсем практично - моя 2.4 двигател за 4 години експлоатация, средния разход ми е бил точно 6.91л/100км. И това е основно градско. Примерно за последните 2 години колата ми не е излизала извън София. За такова градско ти говоря. И май ако теглим чертата излиза, че може алтернативния дизел да излиза на газчицата ти.
                        Last edited by BO; d.m.y г., 14:02.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Аз ти обясних, че газ се слага на кола, когато не можеш да си позволиш да наливаш бензин и ти идва скъпо, а твоите познати, които са се газифицирали при положение, че могат да си позволят да си карат колите с бензин не ги разбирам. Иначе съм виждал и Q7-ци с 4.2-литровия мотор да си зареждат газ, както и ML-ки. Но всеки може да си кара колата с каквото си поиска, Демокрация...
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #43
                            И аз по принцип не разбирам хората, които могат да кажем на месец да спестяват по едно 100-200лв и не го правят. Ма ей на. Имаш и такива познати.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              След месец правя 3 години откакто карам на газ, единственият недостатък е, че на някои места не могат да се ползват подземните паркинги. Това е моят опит.


                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                И аз по принцип не разбирам хората, които могат да кажем на месец да спестяват по едно 100-200лв и не го правят. Ма ей на. Имаш и такива познати.
                                Газ монтирана на нормална, 10+ годишна кола, с която да си вършиш работата и да ти е по-леко на семейния бюджет е ок. Наистина не разбирам Газ в М-повер, АМГ или Кайен турбо С, за да пестят от гориво Малко като да извадя на масата в кафенето последен модел iphone и да съм с предплатена карта със заредени 5 лв, само да пращам стрелички, щото така ще песта от месечна такса
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X